هر یک از ما حداقل یک بار با این واقعیت مواجه شدیم که هنگام مشاهده یک ارائه، می خواستیم نمایش اسلاید را بعد از دو اسلاید اول ببندیم. اکثر ارائه ها خسته کننده و خسته کننده هستند.
اگر میخواهید ایده، پیشنهاد تبلیغاتی یا فناوری خود را ارائه دهید، باید نحوه ارائه اطلاعات را به گونهای بیابید که مخاطب علاقهمند شود.
همه نمی توانند به مهارت ایجاد یک ارائه جذاب و جذاب ببالند. برای رسیدن به نتیجه دلخواه، نیازی نیست که یک طراح حرفه ای باشید. نکته اصلی مطالعه مراحل اصلی است.آموزش خیاطی
در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه فرآیند را آسانتر کنید و نکاتی را برای ایجاد یک نمایش اسلاید فراگیر به اشتراک بگذارید.
درج تصاویر با کیفیت
اگر هدف شما معرفی یک محصول جدید یا توصیه محصولات خود به مشتریان جدید است، به ناچار باید از عکس های باکیفیت محصولات خود استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می خواهید برای مشتریان بالقوه ارائه ای در مورد مبلمان بار در فضای باز دبی ارسال کنید. صاحبان کافه ها و رستوران ها مشتری شما خواهند شد. با کمک عکس ها می توانید محصولات خود را به صورت بصری نشان دهید تا مشتریان در مورد کیفیت کالا شکی نداشته باشند.
اگر فناوری ارائه می دهید، از تصاویر استوک با کیفیت بالا برای اعتبارسنجی اطلاعات استفاده کنید. از تصاویری که معتبر نیستند استفاده نکنید.
عکس ها بهتر از اطلاعات متنی درک و به خاطر سپرده می شوند. بهتر است یک بار آن را نشان دهید تا اینکه ۱۰ دقیقه در مورد برتری محصولات خود صحبت کنید. کیفیت تصاویر باید بالا باشد. اگر تصاویری تار و بی کیفیت را نشان دهید، هیچ کس ارائه شما را قانع کننده نخواهد دید.
یک پالت رنگی پر جنب و جوش انتخاب کنید
یک ارائه خوب با یک پالت رنگ محتاط مشخص می شود. بهترین کار این است که همه اسلایدها دارای یک پالت رنگ ثابت باشند. به این ترتیب، نمایش اسلاید شما مانند یک محصول با کیفیت به نظر می رسد.آموزش دفاع شخصی
برای رسیدن به یک نتیجه خوب، باید دو رنگ اصلی را انتخاب کنید. یک رنگ پس زمینه اسلاید را نشان می دهد و رنگ دیگر بر روی اطلاعات متن تمرکز می کند. این دو رنگ باید تضاد داشته باشند تا متن واضح و خوانا باشد. به یاد داشته باشید که رنگ باید جذب شود، نه اینکه از اطلاعات مشخص شده منحرف شود.
هر یک از ما حداقل یک بار با این واقعیت مواجه شدیم که هنگام مشاهده یک ارائه، می خواستیم نمایش اسلاید را بعد از دو اسلاید اول ببندیم. اکثر ارائه ها خسته کننده و خسته کننده هستند.
اگر میخواهید ایده، پیشنهاد تبلیغاتی یا فناوری خود را ارائه دهید، باید نحوه ارائه اطلاعات را به گونهای بیابید که مخاطب علاقهمند شود.
همه نمی توانند به مهارت ایجاد یک ارائه جذاب و جذاب ببالند. برای رسیدن به نتیجه دلخواه، نیازی نیست که یک طراح حرفه ای باشید. نکته اصلی مطالعه مراحل اصلی است.آموزش خیاطی
در این مقاله، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه فرآیند را آسانتر کنید و نکاتی را برای ایجاد یک نمایش اسلاید فراگیر به اشتراک بگذارید.
درج تصاویر با کیفیت
اگر هدف شما معرفی یک محصول جدید یا توصیه محصولات خود به مشتریان جدید است، به ناچار باید از عکس های باکیفیت محصولات خود استفاده کنید. به عنوان مثال، شما می خواهید برای مشتریان بالقوه ارائه ای در مورد مبلمان بار در فضای باز دبی ارسال کنید. صاحبان کافه ها و رستوران ها مشتری شما خواهند شد. با کمک عکس ها می توانید محصولات خود را به صورت بصری نشان دهید تا مشتریان در مورد کیفیت کالا شکی نداشته باشند.
اگر فناوری ارائه می دهید، از تصاویر استوک با کیفیت بالا برای اعتبارسنجی اطلاعات استفاده کنید. از تصاویری که معتبر نیستند استفاده نکنید.
عکس ها بهتر از اطلاعات متنی درک و به خاطر سپرده می شوند. بهتر است یک بار آن را نشان دهید تا اینکه ۱۰ دقیقه در مورد برتری محصولات خود صحبت کنید. کیفیت تصاویر باید بالا باشد. اگر تصاویری تار و بی کیفیت را نشان دهید، هیچ کس ارائه شما را قانع کننده نخواهد دید.
یک پالت رنگی پر جنب و جوش انتخاب کنید
یک ارائه خوب با یک پالت رنگ محتاط مشخص می شود. بهترین کار این است که همه اسلایدها دارای یک پالت رنگ ثابت باشند. به این ترتیب، نمایش اسلاید شما مانند یک محصول با کیفیت به نظر می رسد.آموزش دفاع شخصی
برای رسیدن به یک نتیجه خوب، باید دو رنگ اصلی را انتخاب کنید. یک رنگ پس زمینه اسلاید را نشان می دهد و رنگ دیگر بر روی اطلاعات متن تمرکز می کند. این دو رنگ باید تضاد داشته باشند تا متن واضح و خوانا باشد. به یاد داشته باشید که رنگ باید جذب شود، نه اینکه از اطلاعات مشخص شده منحرف شود.